نوکتا

فلزیاب گلدن کینگ

فلزیاب گلدن کینگ

فلزیاب گلدن کینگ یک جستجوگر منحصر به فرد و با نفوذ عمیق برای گنج و مخفیگاه می‌باشد و دارای ویژگی‌هایی است که در هیچ فلزیاب دیگری وجود ندارد

دوربین ویدئویی دید در شب ضد آبنفوذ به اعماق زمین
سنسور گازنمودار سه بعدی زمان واقعی هدف
صفحه نمایش TFT هفت اینچتفکیک فلزات و کشف حفره
حالت آفتابیحذف مواد زاید آهنی
رابط صفحه‌‌ی جستجوتکنولوژیD.I .S .S
پشتیبانی از ۱۰ زبان زنده دنیاکویل جستجو

 

جستجوگر سه بعدی (۳D) گنج و مخفیگاه انتظارات شما را براورده می‌سازد.

goldenkingبه آسانی اهداف موجود در اعماق که هیچ جستجوگر دیگری نمی‌تواند به آن برسد را در هر نوع شرایط‌ محیطی کشف نمایند.به خاطر سه کویل جستجوی مختلف و نفوذ به اعماق، فلزیاب گلدن کینگ فلزها و نیز مخفیگاه‌ها و حفره‌هایی مانند غارها، زیرزمین‌ها، تونل‌ها، پناهگاه‌ها، و قبرها را کشف می‌کند. بعلاوه، به خاطر تکنولوژی برتر آن، نه تنها نمودار سه بعدی هدفی که کشف می‌شود را ترسم می‌کند بلکه نوع تمایز و عمق تخمینی آن را نیز در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

 

 

 

 

 

 

 

 


نمودار سه بعدی زمان واقعی هدف

برجسته‌ترین ویژگی این سیستم، عملکرد سیگنال دیجیتال سه بعدی می‌باشد، که تا به امروز هیچ جستجوگر دیگری که برای بازیابی اطلاعات زیرزمینی ساخته شده باشد به آن دست نیافته است. همانطور که در شکل نمونه دیده می‌شود، فلزیاب گلدن کینگ نمودار سه بعدی سیگنال را در زمان واقعی رسم نموده و آن را روی صفحه نمایش، نشان می دهد.فلزیاب
بر روی صفحه نمایش، عمق تخمینی و اطلاعات مربوط به تمایز سیگنال هدف نشان داده می‌شود. شما می‌توانید نمودار سه بعدی را با استفاده از صفحه‌کلید بچرخانید و آن را از زوایای مختلف بررسی نمایید و می‌توانید این تصاویر را ذخیره نموده و هر زمانی که خواستید مجددا آنها را ببینید.

 

 

 

 

 

 

 

 

goldenking res04

 

تفکیک و کشف مخفیگاه

فلزیاب گلدن کینگ دارای تفکیکدهنده‌ی فلزیاب برتر می‌باشد. این دستگاه ترکیبات آهنی، آلیاژ، فولاد، ترکیات غیرآهنی، و طلا  از هم تفکیک می کند. بعلاوه، می‌تواند دو فلز متفاوت را در فاصله‌ی نزدیک به هم کشف نماید. علاوه بر این، مخفیگاه‌ها و حفره‌هایی مانند غارها، زیرزمین‌ها، تونل‌ها، پناهگاه‌ها، و قبرها و فلزهای موجود در آنها را کشف می‌کند. زمانی که گلدن کینگ فلز موجود در یک حفره را کشف می‌کند، هم نمودار سه بعدی فلز و هم نمودار سه بعدی حفره را روی صفحه نمایش ترسیم می‌کند.

دوربین ویدئویی دید در شب ضد آب

این دوربین ویدئویی دید در شب که می‌تواند تصاویر زیر آب و روی زمین را بگیرد دارای کیفیت نمایش بسیار بالایی می‌باشد. شما می‌توانید ویدئوهایی را حتی در اوج تاریکی ثبت کرده، ذخیره نمایید و در زمانی دیگر تماشا نمایید. طول ۳۰ متری (۱۰۰ فوت) کابل به شما اجازه می‌دهد به آسانی غارها، تونل‌ها، زیرزمین‌ها، چاه‌ها، و غیره را بررسی نمایید.goldenking res05

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

حالت آفتابیتکنولوژی دی آی اس اس (D.I.S.S)سنسور گاز
مدل آفتابی اجازه‌ی خواندن و بررسی آسانتر در زمانی که نور خورشید شدید است و در نتیجه روی قابلیت دیده‌شدن صفحه‌نمایش تاثیر می‌گذارد را فراهم می‌سازد. حالت آفتابی می تواند در تمامی رابط‌های منوی فلزیاب گلدن کینگ مورد استفاده قرار گیرد.کیفیت سیگنالی که از زمینبدست آمده و پردازش می‌شود توسط وضوح و پایداری آن مشخص می‌شود. تمامی یابنده‌ها و کویل‌ها تحت تاثیر منفی شرایط جوی و عوامل محیطی قرار می‌گیرند. تکنولوژی دی آی اس اس (D.I.S.S) اثر این عوامل را خنثی کرده و کیفیت سیگنال را افزایش می‌دهد. این دستگاه شما را قادر می‌سازد با چک نمودن مداوم زمین، بدون وقفه به جستجو بپردازید.سنسور گاز فلزیاب گلدن کینگ متان را که گازی خطرناک برای سلامت انسان می‌باشد تشخیص می دهد و آن را در فضاهای محبوس کشف می‌کند. اگر در محل متان موجود باشد، سیستم آن را تشخیص داده و یک پیام هشدار را روی صفحه نمایش می‌دهد.

 

 

صفحه نمایش TFT هفت اینچ

فلزیاب گلدن کینگ دارای یک صفحه‌نمایش TFT 480 در ۸۰۰ پیکسل با رزولوشن (وضوح) بالا می‌باشد.رزولوشن بالای ان شما را قادر می‌سازد کشف فلز و نمودار سه بعدی را واضح‌تر ببینید و در زمان استفاده از دوربین دید در شب هیچ جزئیاتی را از دست ندهید.

 

رد ترکیبات آهن

ممکن است زباله‌های آهنی زیادی در زمین تحت بررسی، وجود داشته باشد. با فعال نمودن ویژگی “رد ترکیبات اهنی” در گلدن کینگ، می تواند فلزیاب خود را قادر سازید تا فلزهای اهنی را از فهرست جستجو حذف نماید. در نتیجه‌ی این عمل، شما می‌توانید راحت‌تر به جستجو پرداخته و در زمان را صرفه‌جویی نمایید.

 

رابط صفحه‌‌ی جستجو

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که فلزیاب گلدن کینگ به کاربران ارائه می‌دهد رابط صفحه‌‌ی جستجو می‌باشد. شما می‌توانید در نتیجه‌ی این رابط‌ها کشف فلز و حفره را به وضوح روی صفحه نمایش ببینید که این رابط‌ها در دو فرم مختلف طراحی شده‌اند: درجه‌بندی و دیجیتال. همچنین، با دنبال نمودن قدرت سیگنال هدف بر روی صفحه نمایش، شما می‌توانید نقطه‌ی اوج را تشخیص داده و به راحتی هدف را پیدا کنید.

goldenking dprplus ekranlar eng

 

پشتیبانی از ۱۰ زبان زنده  دنیا

فلزیاب گلدن کینگ دارای ۱۰ زبان انتخابی می‌باشد.زمانی که یک زبان انتخاب می‌شود، تمامی منوی سیستم به آن زبان نمایش داده می‌شود. بدین وسیله، کاربر به آسانی و آسودگی از سیستم استفاده می‌کند.

goldenking dprplus ulkeler eng

 

 

 

امتیاز دهی post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس مستقیم