نکست استار

شرکت نکست استار آلمان

شرکت نکست استار آلمان

نکست استار یک شرکت استارتاپی جدید در زمینه های تحقیقات و پژوهش با محققان و مهندسانی در حوزه های ژئو فیزیک ،نرم افزار، الکترونیک ، و …  در کشور صاحب علم و تکنولوژی آلمان ست.

 

شرکت نکست استار با افتخار پس از تحقیقات حرفه ای در مورد علوم زمین شناسی به کمک نیروهای مجرب در حوزه باستان شناسی ، ژئوفیزیک  و … با بررسی خواص و ویژگی های باستانی مناطق مختلف جغرافیایی جهان اقدام به تولید و توسعه نسل جدیدی از سیستم های تصویری هوشمند چند منظوره برای کشف و آشکارسازی و نقطه یابی دقیق اشیای مدفون در زمین نموده ست.

 

هدف شرکت نکست استار، ارائه محصولاتی با استانداردهای جهانی و کیفیت نام آلمان و ارائه خدمات خاص به سراسر جهان بر اساس مطالعات منطقه ای و سازگاری دستگاه ها با خاصیت باستانی تمام نقاط دنیا و همینطور به حداقل رساندن خطاهای انسانی در حین کاوش بر اساس هوشمند سازی ست.

 

سیستم های هوشمند شرکت نکست استار  برای اهداف باستانشناسی، نظامی و صنعتی وعتیقه یابی  و فلزیابی  و گنجیابی بکار برده میشوند.

 

دستگاه های شرکت نکست استار  قادرند انواع دفینه ، تونلها و حفره های زیر زمینی،معدن ها، کابلها و لوله ها،وهمچنین اشیای فلزی،سکه ها، فلزهای گرانبها مانند طلا و نقره،گنجها و عجایب و ناهنجاریهای زمین شناسی را با بالاترین ثبات و با قابلیت هایی منحصر به فرد و روش های نوین و   حذف خطا های انسانی- محیطی شناسایی نمایند.

 

امتیاز دهی post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس مستقیم