اخبار

آموزش دستگاه فلزیاب

سلام… من یادم میاد وقتی اولین دستگاه فلزیاب رو خریدم خیلی هیجان داشتم باید صادقانه عرض کنم که بیش از  سه ماه دنبال خرید فلزیاب بودم و تمام مسائلی که مربوط به یک دستگاه فلزیاب بود را اموخته بودم .

در اون برحه از  زمان که من به دنبال یک دستگاه طلایاب بودم هیچ وب سایت و رسانه ای  وجود نداشت که من بتوانم لیستی از فلزیاب های خوب را داشته باشم در حالی که امروزه شما میتوانید با یک جستجوی کوچک بهترین فلزیاب موجود در بازار را پیدا کنید و همچنین به دوستان خود معرفی کنید و از این طریق دوستانی پیدا کنید که دنبال دفینه یابی هستن و میتوانند به شما در زمینه حفاری کمک کنند.

من خیلی خوش شانس بودم که دفینه های  با ارزشی را پیدا کردم و این نتیجه تلاش وصف ناپذیر من بود البته نمیتوانم زحمات خانواد ام بخصوص همسرم را نادیده بگیرم چون شرایط را برام بیرون از منزل مهیا کردن تا بتوانم در روزهای تعطیل و اخر هفته ها به کاوش و حفاری  بپردازم.

این مقاله رو دارم برای شما تهیه میکنم برای مبتدیانی که بین شماها هستن و دستگاه های ساده و فلزیاب های ارزان قیمت تهیه کرده اند.

درواقع میخواهم نکات و ترفندهایی را به شما بگم که دفینه های موجود را شکار کنید

من هیچوقت برای شما قصد رویا پردازی ندارم و پیشنهاد میکنم هرگز در ابتدا دنبال اهداف سنگین و غارها و اتاقک های بزرگ نباشید…

در این مقاله میتونم بهتون قول بدم تمرینهایی را به شما بیاموزم که بسیار ساده به اون اهداف مورد نظرتون برسید.

آموزش دستگاه فلزیاب
باید در نظر داشته باشید که در طول کاوش ممکنه هر چیز بی ارزش را در یک محدوده باستانی پیدا کنید نباید این اتفاق شمارا مایوس کند چون میتوانید به این موضوع فکر کنید که حداقل اشغالها و هدفهای بی ارزشی که پیش روی شما بوده رو از بین بردین و محیط را از ناخالصیها پاکسازی کردین.

در درجه اول کاوشگری گنج باید برای شما با ارزش باشه و  به کاری که انجام میدهید احترام بگذارید .

در ابتدا ممکنه یک شکار بد داشته باشید و برای مبتدیها خسته کننده و دلسرد کننده باشه اما قطعا یک کلید برای موفقیت شما خواهد بود درواقع هرچه قدر بیشتر به اهداف بی ارزش برسید راه برای موفقیت در اینده هموار تر میشود و مسیر موفقیت پاکسازی میشود .

قبل خرید هر دستگاه فلزیاب مطالعه کنید و تمرین کنید نکته ها و ترفند های این کار رو

اولویت مهم در این امر اول تمرین دوم تمرین و سوم تمرین خواهد بود این یک شعار نیس و در عمل حداقل برای من به عنوان یک شخص موفق در این زمیته ثابت شده است.

از چیزهایی که پیدا میکنید مراقب کنید و در هنگام برداشتن از زیر زمین مراقب باشید تابه کوزه ها, مجسمه ها و سایر اقلام باارزش اسیبی وارد نشود .
باران بهترین موقعیت برای شما کاوشگر عزیزم میباشد.

 چرا که پس از باران زمین بسیار رسانا میشود و زمین مرطوب به دستگاه فلزیاب کمک میکند تا به بهترین نحو به  ارسال و دریافت سیگنال فلز مورد نظر بپردازد
شوره زارها میتواند بهترین محل برای تمرین با دستگاه فلزیاب باشد .

نیازی نیس هرآنچه که به شما گفته شده رو باور کنید .

درواقع در پی ازمون و خطاهایی که پیش روی شما قرار میگیرد به درک این موضوعاتی که اشاره شد میرسید.

بعد از خرید دستگاه فلزیاب به مکانهای تاریخی بروید و ابتدا شروع کنید به کاوش صرفا جهت تمرین و آزمایش فلزیاب بدون اینکه دنبال هدف واقعی باشید در حین تمرین به مشکلاتی از قبیل الودگی برخورد میکنید تنها نکته امیدواری تو یک حفاری ناموفق این است که حداقل محوطه کاوش را از الودگیها پاک سازی کرده اید.

در مکانهای ارام و به دور از شلوغی کار کنید تا افراد مزاحم تمرکزتان را بهم نزنند.

همواره اگاه باشید و احترام بگذارید به کسانی که بعد از شما اقدام به حفاری میکنند در نتیجه گودال های حفاری شده را پر کنید.
باتری های یدکی با خودتان داشته باشید.

ازتجربه کاوشگرهایی که در گذشته با فلزیاب کار کرده اند استفاده کنید.

در هنگام کاوش کند حرکت کنید و از هیجان بپرهیزید چون در این صورت افراد مبتدی شانسشان برای یافتن دفینه از بین میبرند چون حتی یک آلارم کوچک ممکنه شمارو به موفقیت نزدیک کند.

من این را در حین کار در این سالها تجربه کرده ام که هروقت به جنس باارزشی رسیدید بدور از هیجان کاوشتان را ادامه دهید و به یک هدف بسنده نکنید چون ممکن از اهداف باارزش تری در چند متر آنطرف تر وجود داشته باشد.

در مکانهای الوده از فلزیابهای که کویل های بزرگ (لوپ)دارند استفاده کنید تا بتوانید اهداف بزرگ را شکار کنید.

درواقع خیلی اسان میتوانید اهداف کوچک و بزرگ از هم تبعیض بدهید.

همیشه لوپ دستگاه فلزیاب را در حالت افقی قرار دهید تا الارم غلط دریافت نکنید.

در طول جستجو کویل جسجوگر دستگاه باید موازات به زمین باشد و از زاویه دادن ان پرهیز کنید.
این مقاله ادامه دارد…

امتیاز دهی post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس مستقیم