گلد دتکتورز

فلزیاب قوی SPECTRA

فلزیاب قوی  SPECTRA

پیشرفته ترین دستگاه تعیین موقعیت دارای دامنه وسیع در جهان . ترکیب و تلفیق فرکانس دیجیتال اسکن ها برای طلا، نقره، مس، برنز،آهن، سرب، آلومینیوم، الماس، آب، حفره ها و محفظه های خالی و موارد دیگر.

کاربر میتواند فرکانس را بخوبی در مراحل ۱ هرتزی تنظیم نماید تنظیم و میزان کردن زمین بصورت دیجیتال برای بررسی شرایط زمین و انتخاب اتوماتیک و تجسم کردن شکل موجی مناسب و درست برای پیشگیری و ممانعت از بررسی های اشتباه در مورد مواد معدنی. روشن شدن اتوماتیک در برخورد و مواجهه با زمین . در دستگاه اسپکترا هیچ دکمه و کلید روشن کردن وجود ندارد. این دستگاه شرایط زمین را چک میکند و در زمینهای رسانای مناسب و خوب به طور اتوماتیک روشن میشود، و سیگنال را دریافت می کند.اسپکترا به هیچ نوع میله، کابل، فیلتر و باتری خارجی نیاز ندارد. این یک طرح فشرده است که براحتی کنترل میشود. آن در تمامی مسیرها تشخیص و شناسایی خود را انجام میدهد.

SPECTRA1

سیگنال در شعاع۳۶۰ درجه منتقل میشود و کاربر به یک مسیر محدود نمیشود. عملکرد تنظیم و تعدیل زمینی اسپکترا میزان مواد معدنی و میزان رطوبت خاک را بررسی میکند، نتایج به عنوان عدد شناسایی و تشخیص ارزش و اهمیت زمین، و در مقادیر ۰۰ تا ۹۹ مشخص وظاهر میگردد .

این عدد شناسایی کاربر را از نوع زمین در حال اسکن شدن آگاه می سازد. تعیین کننده های موقعیت دارای دامنه وسیع که در بازار تبلیغ میشوند چیزی به جز تولید کننده های فرکانس که دارای ساختاری ساده بوده و برای استفاده خاص در زمین مورد استفاده قرار می گیرند نمی باشد.

خاکها دارای ترکیبات متفاوتی از رطوبت و مواد معدنی می باشند. در کارکردن یک تولید کننده فرکانس، سیگنالهای آن در یک زمین رسانا منتقل می شود اما بطور کل در زمینهای سست وشل نفوذ نمی کند، یا در خاکهای دارای مواد معدنی زیاد کاربر نشانه های هدف اشتباه و غلط دریافت می کند. ویژگی تنظیم زمین دیجیتال DGB در دستگاه اسپکترا توسعه یافته است تا نشانه های دقیق و معتبری از هدف ارائه دهد، تا حداکثر دامنه و عملکرد ثابت و پایدار را با توجه به نوع زمین حفظ نماید.

حتی بعداً سیستم ردیابی اسپکترا دقت و درستی تنظیم زمین را از طریق انتخاب موج شکلهای متغیر در فرکانس منتقل شده برای سازگار شدن با خاک تکمیل خواهد نمود. برای مشاهده تصویر ویدئویی اسپکترا باید اینترنت اکسپلورر نصب شود تا محتوا و مضامین محدود شده فعال و المنتها و عوامل اکتیو ایکس را مجاز سازد .

SPECTRA2

حالت و وضعیت آهن و فلز را انتخاب کنید و وقتی که سیگنال دستگاه اسپکترا انرژی کافی نسبت به زمین را دریافت کندشمارشگر در صفحه نمایشگر به شما نشان داده و اسکن کردن هدف شروع خواهد شد. زمانی که شمارشگر متوقف میشود میدان مغناطیسی به اندازه کافی قوی می باشد و پیغام شروع اسکن کردن به اپراتور اطلاع میدهد که هدف را جستجو نمایند، تمامی اشیا و اهداف فلزی دیگر در این منطقه توسط دستگاه اسپکترا نادیده گرفته میشوند، و اشیای مورد نظر انرژی لازم و کافی برای مشهود و نمودار شدن را جذب و دریافت می کنند .

مثالهایی از انتخاب اتوماتیک سیگنال به خاطر شرایط مختلف و متفاوت خاک دستگاه اسپکترا یک تکنولوژی و نوآوری گسترده و جهانی لبه های برنده و قطعی را نمایان می سازد: “ترکیب فرکانس دیجیتال” DFS. تنها تعیین موقعیت کننده دامنه وسیع و گسترده در بازار که دارای بازده سیگنال از ریزپردازشگرDSP می باشد، و بقدری سریع میباشد که بتواند در هر ثانیه ۴۰ میلیون دستورالعمل را اجرا نماید، بطور اتوماتیک تصحیح دقت و درستی فرکانس را انجام دهد.

SPECTRA

هر فلز یک فرکانس مولکولی خاص و ویژه خود را دارد، تا کنون تعیین موقعیت کننده های دارای دامنه وسیع و گسترده قادر به حفظ کردن ثبات و پایداری سیگنال به میزان کافی نمی باشد تا بتواند هدف و شی مورد نظر را مشهود و نمودار سازد، خطاها و اشتباهات معمول و متداول مواد معدنی و اهداف نامشخص و بدون منبع به خاطر طوفانهای مغناطیسی و خورشیدی می باشد. “DPS داخلی” دستگاه اسپکترای ما تمامی اینها را انجام میدهد آن در زمان عملکرد و کار میلیونها تصحیح سازی اتوماتیک را در فرکانس بازده و حاصله بوجود می آورد، برای سازگار شدن و تطابق یافتن با برنامه ریزی برای فلزات و یک سیگنال دقیق تا ۰،۱ هرتز بوجود می آورد. نتیجه اینکه: تنها فلز انتخاب شده تحریک میشود و هیچ اشتباهی بوجود نمی آید .

فاصله ای بیش از ۱۶۰۰ متر دامنه، عمق ۷ متر

گارانتی دستگاه تا ۲ سال می باشد .

امتیاز دهی post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس مستقیم