او کی ام

طلایاب بیونیک X4

طلا یاب بیونیک X4 طلایابی با تلفن هوشمند آندروئید

طلایاب بیونیک X4 بطورخاص برای جستجوگران طلا، جویندگان گنج که درجستجوی طلا در فاصله های دور می گردند ساخته شده است. برخلاف طلایابهای دوربرد قدیمی و مرسوم بیونیک X4 می تواند با یک تلفن هوشمند آندروئید ترکیب شود تا مکان اجسام طلا را بطور تصویری نشان دهد. اتصال بولوتوث کاملاً خودکار بین تلفن هوشمند و طلایاب بیونیک X4 داداه ها و اطلاعات اسکن را مستقیماً به تلفن، یعنی جایی که داده ها روی نمایشگرترسیم می شوند می فرستد. بنابراین جستجو کننده طلا قادر است که جهت،وضعیت و شکل آن گنج را

توسط دوربین تلفن مشاهده نماید و آنرا برای بررسی بعدی ذخیره نماید .
برای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.

روشهای ردیابی برای جستجو و یافتن طلا

طلایاب دوربرد بیونیک X4 دو روش تشخیص و شناسایی متفاوت را برای تعیین مکان گنجها و جواهرات پنهان شده مورد پشتیبانی قرار میدهد.

Bionic%20X4img1

روش ردیابی و بررسی ایونیک ( یونها- محفظه- سیستم)

روش ردیابی یونی تابش یونها (خاصیت جذب یونهای) اشیای طلای مدفون شده را اندازه گیری می نماید. این روش ردیابی و شناسایی تنها قادر به تعیین نمودن مکاناشیای طلایی است که مدت زمان زیادی مدفون بوده اند.

روش ردیابی و بررسی بیونیک (سیستم انرژی زیستی)

در طی ردیابی و شناسایی طلا روش ردیابی و بررسی بیونیک با انرژی زیستی بدن شخصی که با دستگاه کار می کند فعل و انفعال انجام می دهد تا حداقل تغییرات را در اشیا مورد بررسی قرار دهند. درنتیجه طلایاب بیونیک قادر به تعیین کردن مکان تمامی اشیاء طلا می باشد. جدا از قدمت طلا،سیستم انرژی زیستی می تواند برای پیدا کردن اشیای طلایی که به تازگی مدفون شده اند طلاهایی که مدت زمان طولانی مدفون بوده اند را همانند اشیای طلایی که مدفون نشده اند ردیابی و پیدا کنند.

Bionic%20X4img2

کاربردهای مشخص و بارز جستجو و ردیابی طلا

بخاطر روشهای دوگانه اسکن، دستگاه بیونیک X4 برای بسیاری از اهداف

ازجمله ردیابی و جستجوی طلا مورد استفاده می باشد. کاربرد اصلی این فلزیاب دوربرد عبارت است از:

· تشخیص و ردیابی طلای طبیعی، ازجمله قطعات کوچک طلا، پودر وگرد طلا، رگه های طلا، طلای رسوبی، سنگ طلادر سنگهای سفت و سخت و کوارتزی.

· تشخیص و ردیابی طلای مدفون شده، ازجمله جواهرات طلا، مجسمه های طلا، حلقه های طلا، سکه های طلا، و شمشهای طلا.

Bionic%20X4img3

در مکانهای مرطوب و زمینهای خیس نیز مناسب می باشد و همچنین می تواند پس از باران بدون هیچ محدودیت و مانعی مورد استفاده قرار گیرد. فلزیاب دوربرد بیونیک درمناطق دارای جمعیت محدود به بهترین نحو عمل می کند.ازآنجاییکه دستگاه بیونیک نسبت به تغییرات زمینها و مناطق یونی وبیونیک بسیار حساس می باشد، دقت و درستی کار آن در مناطق غیرمختل و توسعه نیافته افزایش می یابد.

Bionic%20X4img4

مشخصات و ویژگیها

علاوه بر این دو روش ردیابی برای جویندگان طلا، دستگاه بیونیک X4 با ویژگیها و عملکردهای دیگری نیز تجهیز شده است که عبارتند از:

· دستگاه تنظیم برق برای کار کردن در زمانی بیش از ۱۶ ساعت (عملکرد پیوسته)

· نور و روشنایی LED برای جستجوهای شبانه ( قابل استفاده بعنوان چراغ قوه)

· نشانگر لیزر برای هدف هدایت کردن (مخصوصاً در شب)

· هدفون استریوی بی سیم

· نمایشگر LED روشن که براحتی قابل خواندن می باشد .

Bionic%20X4img5

جعبه و کیف حمل و نقل ضد آب و ضد ضربه دارای چرخ و دسته قابل تنظیم برای سهولت جابجایی و حمل

با استفاده از این تلفن آندروئید هوشمند عملکرد دستگاه بیونیکX4

افزایش یافته و کار با آن آسانتر می گردد.

· قطب نمای دیجیتال برای هدایت کردن ( یافتن جهت)

· تعیین و تثبیت کردن نوری مسیر و جهت ردیابی

· واضح و نمودار شدن تصویر اشیا

جستجوی طلا در محل با بیونیک X4

گنج یاب دوربرد بیونیک و تمامی ردیابهای دوربرد دیگر بطور خاص و ویژه برای جستجو و اکتشاف سریع مورد استفاده قرار می گیرند، تا مکانهایی که ممکن است گنجها و طلاها درآن پنهان شده باشند را کشف و تعیین نمایند. این دستگاه می تواند برای بررسی اولیه و سریع یک ناحیه ناشناخته مورد استفاده قرار گیرد تا مکانهای گنجهای طلای مدفون شده را مشخص نماید، بنابراین این دستگاه برای جویندگان گنج و کاوشگران طلا که هیچ نشانه و راهنمایی برای اینکه کار جستجو و ردیابی را از کجا شروع نمایند ندارند مناسب می باشد. کاوشگران طلا می توانند براحتی و سریع یک دید و بررسی کلی از مناطق و نواحی بزرگ بعمل آورند بیونیک برای مناطق غیرقابل دسترسی، جاهایی که به سختی می توان در آن راه رفت، مناطق جنگلی، سنگی، کوهستانی یا تخته سنگها طراحی شده است.

Bionic%20X4img6

جستجوگران گنج از گنج یاب بیونیک برای اسکن نمودن یک مسیر افقی و یافتن جهتی که به احتمال بیشتر گنج و اشیای فلزی در آن پنهان شده اند استفاده می کنند. به محض اینکه مسیر و جهت طلا مشخص شد، سیگنال صوتی پایدار ردیاب تغییر خواهد کرد و مسیر ردیابی و مشخص شده در نمایشگر تلفن هوشمند آندروئید مشخص می شود.

جهت و وضعیت متقاطع با بیونیک برای تعیین موقعیت و جایگاه گنج و طلا

برای یافتن جایگاه و محل دقیق طلا شما باید یک جهت و مسیر سه گوش را با ردیاب بیونیک پردازش و بررسی نمایید. بنابراین شما باید حداقل از دو یا چند جهت اسکن را انجام دهید و کنترل نمایید که آیا این ردیاب همیشه نسبت به طلا واکنش نشان می دهد یا خیر. هنگامی که شما دو یا چند سیگنال مثبت را تایید نمودید، نقطه تلاقی تمامی مسیرها مکان احتمالی طلا را به شما نشان خواهد داد.

شعاع عملیاتی : ۲۰ کیلومتر

عمق نفوذ: ۲۵ متر

دارای ۲ سال گارانتی شرکت سازنده میباشد .

Bionic%20X4img7

امتیاز دهی post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس مستقیم